*/
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Koszystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij
Youtube
Facebook

Zapisz się do Akademii Reksia!

Kliknij przycisk "Dołącz do nas" aby przejść do formularza i zapisać swoje dziecko do Akademii Reksia. Dołącz do nas!

Zaloguj się

Jesteś zainteresowany zajęciami w Akademii Piłkarskiej Reissa?

Zostaw kontakt!
Sportujmy.pl

Nasza metodologia opracowana jest w oparciu o zdobyte doświadczenia na stażach zagranicznych oraz wnioski wyciągnięte na podstawie prowadzonych zajęć w najmłodszych grupach Akademii Piłkarskiej Reissa. Program jest dostosowany do nowych wytycznych, związanych z wprowadzaniem zajęć sportowych w przedszkolach.

 

» Wychowanie dzieci poprzez sport i zabawę, począwszy od prawidłowego rozwoju dziecka, przez zachowanie, kończąc na wykształcaniu odpowiednich nawyków życiowych związanych z higieną bądź odżywianiem.

 

» Dzięki 10 – 12 osobowym grupom, każde dziecko jest w pełni zaangażowane w zajęcia. 

 

» Gry i zabawy, angażujące całą grupę, która współpracując ze sobą wykonuje powierzone zadania.

 

» Integracja, myśląc o szczęściu maluchów i zacieśnianiu więzi między dzieckiem i rodzicem, organizujemy obozy sportowe ze SportujMy.pl, na które najmłodsze dzieci wyjeżdżają wraz z rodzicami. Podczas turnusu zapewniona jest doskonała zabawa, wspólne zajęcia sportowe oraz integracja wszystkich uczestników.

 

» Dzienniczki zawodnika, dzięki którym maluchy mają możliwość rozwijania swojej wyobraźni kolorując, rysując, rozwiązując zadania. W ten sposób zaszczepiamy nawyk solidnego podejścia do powierzonych obowiązków.

 

 

Dlaczego warto?

 

Na zajęciach wykorzystuje się dotyk, ruch oraz wzajemne relacje fizyczne, emocjonalne i społeczne do rozszerzania świadomości własnego ciała i usprawniania ruchowego, świadomości przestrzeni i działania w nie, oraz pogłębiania kontaktu z innymi ludźmi. Podczas ćwiczeń dzieci mają okazję do poznania własnego ciała, usprawniania motoryki, poczucia własnej siły, sprawności i związanych z tym możliwości ruchowych. Dzięki opracowanym przez Akademię Reksia materiałom Przedszkolak zaczyna mieć zaufanie do siebie, zyskuje poczucie bezpieczeństwa, poznaje przestrzeń wokół siebie i uczy się ją kontrolować – dowiaduje się, jak jego ciało porusza się w przestrzeni, co rodzi zaufanie do własnego ciała oraz poczucie bezpieczeństwa wobec otoczenia, dzieli przestrzeń z innymi ludźmi, co jest źródłem empatii, nawiązuje kontakt początkowo z jedną osobą, potem z grupą — jest to okazja podjęcia współdziałania z innymi osobami, dostarcza poczucia wspólnoty i przeżycie szczęścia.

 

 

 

Czy wiesz, że przygotowane przez naszych trenerów ćwiczenia pozwalają rozwijać inteligencję ruchową i interpersonalną?

 

Ludzie obdarzeni inteligencją ruchową emanują energią, mają ciągłą potrzebę wyrażania swoich emocji poprzez ruch oraz kontakt fizyczny. Lubią spędzać czas aktywnie, uprawiając różnego rodzaju sporty oraz obcując z naturą. Są zwykle otwarci na nowe wyzwania, aktywnie podchodzą do problemów, często są wrażliwi na dotyk, mają zdolności manualne. Dzieci posiadające inteligencję ruchową nie mogą usiedzieć w jednym miejscu, mają ciągłą potrzebę poznawania świata poprzez dotyk. Na jej rozwój wpływają zabawy na świeżym powietrzu, ćwiczenia manualne i różnego rodzaju dyscypliny sportowe.

 

Inteligencja interpersonalna pozwala widzieć świat oczyma innych ludzi. Obdarzeni wysokim poziomem tej inteligencji potrafią z łatwością odczytać emocje swoich rozmówców, mają zdolności do negocjacji, są dobrymi mediatorami i często urodzonymi przywódcami. Dzieci obdarzone tym typem inteligencji szybko przystosowują się do nowego otoczenia, lubią bawić się z innymi dziećmi, chętnie biorą udział w grach zespołowych. Aby ją rozwijać należy umożliwiać dziecku zabawy z rówieśnikami, uczestniczenie w zajęciach grupowych, częste przebywanie w gronie rodzinnym – dyskutowanie, wspólne rozwiązywanie problemów, wspólne wykonywanie prac domowych.